ПРОЗОРІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ
Ощадбанк є державним банком, який цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи, яка неухильно дотримується у своїй діяльності вимог законодавства.
Співробітники Ощадбанку в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями – Людина. Розвиток. Прозорість.
ЛЮДИНА
Ми прагнемо стати банком номер один для клієнтів і співробітників. Наша команда – рушійна сила позитивних змін. Кожен член команди отримує гідні умови для ефективної роботи, навчання та розвитку. Наші клієнти – це партнери, які нам довіряють. Для них ми створюємо якісні сучасні продукти та сервіси. Ми будуємо безбар’єрне середовище, в якому кожен відчуватиме себе комфортно.
РОЗВИТОК
Ми віримо, що розвиток кожного з нас є запорукою успіху всього банку. Ми впевнені, що розвиток найбільшого державного банку – це вагомий вклад у побудову успішної держави. Ми заохочуємо ініціативу на всіх рівнях управління. Ми впроваджуємо новації та прагнемо відповідати очікуванням наших клієнтів у всьому – від продуктів і технологій до якості сервісу та комунікацій.
ПРОЗОРІСТЬ
Ми працюємо чесно та прозоро. Ми неухильно дотримуємось загальновизнаних принципів і норм міжнародного права та законодавства України. Ми цінуємо порядність і прагнемо завжди виправдовувати довіру клієнтів, працівників, партнерів та акціонерів.
Підтверджуючи репутацію надійної та прозорої фінансової установи, Ощадбанк впровадив і дотримується низки внутрішніх документів і процедур, що забезпечують максимальну прозорість діяльності на всіх рівнях.
Корпоративна етика
Усі працівники Ощадбанку у своїй діяльності дотримуються вимог та стандартів корпоративної етики та правил поведінки, визначених Кодекс поведінки (етики) АТ «Ощадбанк». Дотримання корпоративних цінностей, правил поведінки та обмежень у діяльності працівників дозволяє Банку зберігати високий рівень довіри клієнтів та інших партнерів.
Повідомити про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності
Неприйнятна поведінка включає:
- корупцію;
- хабарництво;
- залякування;
- шахрайство;
- злочин у сфері службової діяльності;
- легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення;
- неконкурентну практику;
- порушення законодавства України / внутрішніх процедур;
- порушення банківської таємниці;
- порушення прав споживачів / оманливе подання інформації;
- вигода за рахунок клієнта;
- неетична поведінка працівників;
- інші зловживання службовим становищем / активами Банку.
Мудра Ірина
Тел.: +380 (44) 249-23-12
MudraIR@oschadbank.ua
Працівники Ощадбанку забезпечують управління конфліктами інтересів, здійснюючи свою діяльність із врахуванням необхідності недопущення ситуацій, коли у їх діях, діях їхніх близьких осіб чи інших працівників Банку виникають суперечності між їх особистими інтересами і посадовими обов'язками, що впливають на добросовісне виконання ними своїх повноважень.
Завданням управління конфліктом інтересів є забезпечення довіри до Банку з боку клієнтів та партнерів, справедливого обслуговування клієнтів та уникнення/мінімізація ризиків Банку.
Основні принципи управління конфліктом інтересів (активне посилання).
Управління конфліктом інтересів здійснюється із врахуванням наступних принципів:
- Всебічність – залучення усіх працівників Ощадбанку до виявлення та управління конфліктом інтересів.
- Превентивність – націленість працівників Ощадбанку на попередження конфлікту інтересів та мінімізацію його негативних наслідків.
- Обов’язковість – обов’язкове розкриття інформації про конфлікт інтересів з метою врегулювання таких ситуацій.
- Індивідуальний підхід –врегулювання конфлікту інтересів відбувається індивідуально із врахуванням ризику та наслідків такого конфлікту для Банку та його працівників.
- Конфіденційність – дотримання працівниками Банку вимог щодо конфіденційності інформації про конфлікт інтересів.
- Мінімізація наслідків – вжиття працівниками Банку заходів для обмеження негативних наслідків конфлікту інтересів.
- Захищеність – унеможливлення застосовування тиску, дискримінації, переслідування чи інших обмежень до працівників, які розкривають інформацію щодо конфлікту інтересів.
- Підконтрольність – підконтрольність процесу виявлення та управління конфліктом інтересів конкретним підрозділам та визначеним працівникам Банку.
- Ініціативність – самостійне ініціювання працівником Банку розгляду питань щодо виявлення конфлікту інтересів у своїй діяльності.
- Обмеженість повноважень – заборона працівникам Банку самостійно приймати будь-які рішення в умовах конфлікту інтересів.
- Своєчасне інформування – інформування підрозділу комплаєнс про конфлікт інтересів щодо будь-якого рішення, яке розглядається або планується до розгляду Банком.
- Перевага змісту над формою – аналіз працівником Банку змісту та впливу конкретної ситуації конфлікту інтересів на його діяльність та функціонування Банку.
Політика виявлення, запобігання та управління конфліктами інтересів в АТ «Ощадбанк»
В Ощадбанку визначено комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання потенційним проявам корупції. З метою збереження репутації Банку та уникнення будь-яких зловживань, усі працівники Ощадбанку дотримуються вимог, принципів та обмежень, визначених Антикорупційною програмою АТ «Ощадбанк».
У разі володіння Вами інформацією про порушення вимог антикорупційного законодавства працівниками АТ «Ощадбанк» та за наявності у Вас обґрунтованого переконання, що вона є достовірною, Ви можете повідомити про зазначену інформацію до АТ «Ощадбанк».
Інформація у повідомленні має стосуватися конкретних працівників АТ «Ощадбанк» та містити фактичні дані про порушення антикорупційного законодавства, які можуть бути перевірені.
Повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства працівниками АТ «Ощадбанк» можна подати (у тому числі анонімно):
- засобами електронної пошти на електронну адресу: anticor@oschadbank.ua;
- за телефоном +38(044)5906111 (понеділок - четвер: з 9-ї год до 17 год., п’ятниця: з 9-ї год. до 16 год.);
- особисто Уповноваженому з антикорупційної діяльності АТ «Ощадбанк» Євгену Дуніну (перший та третій четвер кожного місяця з 10.30 до 12.30, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-г).
Отримана такими способами інформація використовуватиметься як додаткове джерело для прийняття рішень щодо необхідності проведення перевірок, а також при плануванні та здійсненні інших заходів, спрямованих на запобігання корупції. Отримана такими способами інформація не може розглядатись як офіційне звернення, а тому її отримання не обумовлює підготовки відповіді заявнику.
Якщо повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства працівниками АТ «Ощадбанк» має розглядатися як офіційне звернення, що потребує зворотного зв’язку, його оформлення та подання має відповідати таким вимогам:
- повідомлення, які подаються громадянами, мають відповідати вимогам до звернень громадян, які визначено Законом України «Про звернення громадян»;
- повідомлення, які подаються установами, організаціями, підприємствами, об’єднаннями громадян, мають відповідати вимогам державних стандартів оформлення документів, правил організації діловодства та подаватися на офіційну поштову чи електронну адресу АТ «Ощадбанк».
Розгляд повідомлень про порушення вимог антикорупційного законодавства здійснюється Уповноваженим з антикорупційної діяльності АТ «Ощадбанк». Для перевірки інформації викладеної в повідомленнях можуть призначатися службові розслідування (перевірки). Порядок та терміни їх проведення, а також порядок прийняття рішень за їх результатами, визначається окремими внутрішніми нормативними документами АТ «Ощадбанк» з цих питань.
У разі підтвердження викладеної в повідомленні інформації про порушення вимог антикорупційного законодавства, вживаються заходи щодо припинення виявленого порушення, усунення його наслідків та притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності. У разі виявлення ознак кримінального або адміністративного правопорушення також здійснюється інформування спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.
Також з повідомленням про порушення вимог антикорупційного законодавства працівниками АТ «Ощадбанк» відповідний заявник може також звернутися до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції (Національне агентство з питань запобігання корупції, органи прокуратури, органи Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України).
Якість обслуговування клієнтів є запорукою успішного та ефективного функціонування Банку та підтримання його позитивного іміджу серед клієнтів, контрагентів та регуляторних органів у фінансовій сфері. Одним із основних інструментів, який дає можливість Банку оцінювати якість обслуговування клієнтів, є система отримання зворотного зв’язку від клієнтів Банку, яка включає управління скаргами та запитами клієнтів. Працівники, клієнти та інші партнери Ощадбанку мають можливість проінформувати Банк про недоліки в обслуговуванні, випадки шахрайства та інші події, що потребують врегулювання. Усі звернення працівників, клієнтів та будь-яких інших сторонніх осіб своєчасно та належним чином опрацьовуються уповноваженими підрозділами Банку.
Для захисту інтересів працівників, клієнтів та інших партнерів Банку в Ощадбанку здійснюється управління комплаєнс-ризиками. Належне управління комплаєнс-ризиками дозволяє Банку досягнути поставлених цілей, мінімізувати ймовірність застосування юридичних санкцій, фінансових збитків або втрат репутації внаслідок невиконання законодавчих актів, а також стандартів та внутрішніх документів та забезпечити відповідність діяльності Банку встановленим вимогам. Управління комплаєнс-ризиками здійснюється на трьох лініях захисту та забезпечує мінімізацію ймовірності виникнення подій, що можуть негативно вплинути на результати Банку та перешкоджають залученню його працівників до неправомірної діяльності.